SVF Cothen gaat voor meisjes- en vrouwenvoetbal en treedt toe tot SVO Krommerijnstreek!

15 Jun 2024 | Laatste Nieuws

Meisjes- en vrouwenvoetbalvereniging SVO Krommerijnstreek is vanaf komend seizoen ook actief in Cothen.  Donderdag 13 juni, tekenden Voorzitter voetbalzaken Rene Koedam en Voorzitter Erwin Rieff een overeenkomst waarmee ze toetreden tot de Samenwerkende Vrouwen Opleiding (SVO), die 5 jaar geleden werd opgericht door Bunnik’73 en SV Odijk.

Penningmeester Carmel Honings, zelf speelster van SVO Krommerijnstreek vrouwen 1, is zeer verheugd met deze uitbreiding; “bij ons spelen al wat meiden uit Cothen en Wijk bij Duurstede, maar we zijn er van overtuigd dat er nog veel meer aanmeldingen zullen komen als we ook in Cothen  wedstrijden spelen en trainingen gaan verzorgen”.

Voorzitter Erwin Rieff, vult aan; bij ons is het belangrijk dat er voor iedereen een plekje is, van jong tot oud, recreatief en prestatief! Bovendien vinden we het een aanwinst als er meer meiden en vrouwen bij ons gaan spelen!”

Het idee is om naast de bestaande Meisjes onder 20 ook een recreatief team voor de vrijdagavond (7×7 op half veld) op te zetten, maar natuurlijk is er ook plaats voor verschillende meisjes teams de komende jaren. Wil je hier meer informatie over, kijk dan op de website van SVF Cothen of die van SVO Krommerijnstreek. Ook kun je contact opnemen met voorzitter Hans de Ligt hans@svokrommerijnstreek.nl of via de ingangen bij SVF Cothen.