Seizoen 2023-2024 SVF JO 19-1

19 Jun 2024 | Laatste Nieuws

Het voetbalseizoen zit er bijna op voor SVF JO 19-1. Een leerzaam en vooral gezellig seizoen, met meerdere hoogtepunten… Verliep de eerste fase van het seizoen nog wat rommelig, de tweede seizoensfase eindigde geweldig! In een ongemeen spannende competitie bleek SVF JO 19-1 uiteindelijk de sterkste. In de derde en laatste fase van het seizoen eindigde SVF JO 19-1 verdienstelijk in ‘het linkerrijtje’.
Afgelopen zaterdag stond een goed bezet toernooi bij FC Driebergen op het programma. Het laatste voetbalevenment van het seizoen en voor de meeste spelers tevens de laatste wedstrijden als jeugdspeler van SVF, aangezien de meesten volgend seizoen doorstromen naar ‘de senioren’. ‘Save the best for last’ zou je kunnen zeggen, want SVF JO 19-1 heeft het toernooi van FC Driebergen op z’n naam weten te schrijven! Na drie poulewedstrijden wist SVF JO 19-1 tegenstander FC Driebergen JO 19-1 in de finale te verslaan met 1-0! Opvallend detail: Duncan, normaliter de opvallende verschijning ‘onder de lat’, maakte de winnende goal in de finale… Kortom, een prachtige afsluiting van het seizoen!
Namens trainers en begeleiders willen we de spelersgroep, ouders en belangstellenden bedanken voor een fantastisch seizoen! Graag proosten we met jullie op het seizoen op 29 juni 2024 tijdens de afsluitende barbecue.