Nieuwe wedstrijdtenues voor SVF 45+ & SVF 4

21 Oct 2024 | Senioren

Dit weekend trapte 2 seniorenteams af in een nieuw Nike wedstrijd tenue. Om te beginnen op de vrijdagavond bij ons 45+ team. De kledingsponsors Rijnfruit (Jos van Rijn) & Van Ee Metselwerk (Rob van Ee) verzorgden deze sponsorbijdrage en het resultaat mag er zeker zijn!

Na wat verschillende ontwerp ideeën vanuit het team met een banaan op het broekje en andere creatieve voorstellen is toch besloten om het netjes te houden en het fruit logo van Jos van Rijn op de rug te plaatsen. Overigens nooit geweten dat Jos ook bananen teelt, afijn alle juiste fruitsymbolen staan bedrukt 😉

De nieuwe tenues brachten vrijdag extra krachten met zich mee, want met 1 overwinning, 2 gelijke spelen en 1 verliespartij, was dit het beste resultaat tot nu toe van onze mannen! Het was dan ook nog lang gezellig na afloop in combinatie met het Oktoberfest.

Dan was zaterdag de beurt aan SVF 4. Vooraf aan de wedstrijd had Heidi de nieuwe tenues uitgestald in de kleedkamer, zodat de spelers & staff bij binnenkomst verrast werden met de nieuwe tenues. Aansluitend werd het team op de foto gezet door onze clubfotograaf Wim Terwint.

Ook hier werd een prima resultaat behaald met een overwinning van maarliefst 8-0 tegen FZO 4. Met 2 aangesloten kledingsponsors (Onderlinge Verzekeringen & R&R Energy Consultancy) is ook dit team de komende jaren voorzien van prachtige mooie tenues. Bedankt Mark & Roy, tof dat jullie als sponsor aansluiten bij dit team!

Namens bestuur en PR / Sponsorcommissie willen wij ook via deze weg alle sponsors bedanken en de teams veel voetbalplezier en succes wensen in de nieuwe tenues!