Koopregeling sokken en broekjes senioren

23 Jul 2024 | Laatste Nieuws

Beste leden,

In navolging van de jeugdteams zal met ingang van het nieuwe seizoen (2024-2025) ook een wijziging plaatsvinden in het gebruik van tenues voor de senioren teams.
SVF stapt voor de teams SVF2 / SVF3 / SVF4 & SVF45+ over naar een koopregeling voor het wedstrijdbroekje en de wedstrijdsokken.
Dit betekent dat je deze zelf dient te kopen via de webshop van SVF.
Voor SVF1 zijn afgelopen seizoen volledige tenues (inclusief broekje en sokken) aangeschaft vanuit aangesloten kledingsponsor. Team SVF 18+ zijn afgelopen seizoen al gestart met eigen aankoop van broekje & sokken in combinatie met shirtsponsor.

Via de website svfcothen.nl ga je naar onderdeel shop en van daaruit volgt een link naar de speciaal voor SVF ingerichte webshop i.s.m. voetbalshop.nl.
Zie ook bijgevoegde link; https://www.voetbalshop.nl/verenigingen/svf-cothen.html
De sokken en broekje worden als set op de webshop aangeboden voor €28,80 incl BTW.
Leden van SVF ontvangen 10% korting op alle artikelen in de SVF webshop.
Deze korting is verwerkt in bovengenoemde prijs. De verzendkosten bedragen €4,99.
Tip / advies; Sokken vallen wat kleiner uit in maat!

De bruikleen constructie wordt hiermee vervangen door een gedeeltelijke koopregeling. Het gebruik van het wedstrijdshirt blijft ongewijzigd en stelt SVF beschikbaar.
We zijn tot de dag van vandaag in de gelukkige situatie dat veel sponsoren tenues financieren en we hebben de verwachting dat dit ook in de toekomst zo zal blijven d.m.v. shirt sponsoring.
We hebben de afgelopen jaren gezien dat spelers niet altijd netjes met de broekjes en sokken omgaan.
Hierdoor maken we veel extra kosten die vermeden kunnen worden. Een andere reden is dat het verzamelen van kleding, repareren van sokken en andere werkzaamheden voor de kleding commissie veel tijd kost.
Dit vinden we als bestuur niet gewenst. Met deze gedeeltelijke koopregeling zijn de spelende leden zelf verantwoordelijk voor het wassen van het broekje en de sokken en dat deze in goede staat blijft.
Hierdoor blijft iedereen verzekerd dat zij de komende jaren in een representatief tenue kan blijven voetballen.

Mocht er naar aanleiding van deze berichtgeving nog vragen of onduidelijkheden zijn, schroom dan niet contact op te nemen met de PR / kledingcommissie.
Stuur hiervoor een mail naar pr@svfcothen.nl.

Sportieve groet,

Gerjan Zomer & Heidi de Ruiter