Dank aan al onze vrijwilligers!

26 Jun 2024 | Laatste Nieuws

Beste vrijwilligers,
Namens het bestuur en de spelers van SVF willen wij jullie van harte bedanken voor jullie onschatbare inzet en toewijding. Jullie vrijwillige bijdragen vormen het hart en de ziel van onze club en dragen in grote mate bij aan het succes en de sfeer binnen onze vereniging.
Of het nu gaat om het coachen van teams, het organiseren van evenementen, het onderhouden van onze faciliteiten, het draaien van bardiensten, het wekelijks schoonmaken of het vervullen van andere taken, jullie toewijding en enthousiasme maken echt het verschil. Zonder jullie harde werk en toewijding zouden we niet kunnen genieten van het spelletje dat we allemaal zo graag doen. Dus nogmaals, bedankt voor jullie onschatbare bijdrage aan onze mooie voetbalvereniging. Jullie zijn de ware helden en we zijn enorm dankbaar voor alles wat jullie doen.
Met vriendelijke groet,
Voltallige bestuur