Nieuwsbericht aan alle leden van SVF

26 Jun 2024 | Laatste Nieuws

Bent u ook blij met SVF? Dat is mooi want wij zijn ook blij met onze leden! Tegen alle regionale cijfers in, is SVF het afgelopen seizoen weer gegroeid in het aantal leden en daar zijn we best een beetje trots op en ook dankbaar. Onze leden maken de club, zorgen voor het sportieve en gezellige vermaak en zorgen dat SVF de club kan blijven die zij is, voor iedereen die wil en kan sporten.
Zonder ACTIEVE leden geen club
Hoe blij en trots wij ook zijn, een club kan niet alleen maar bestaan door ACTIEVE leden. Alle sportclubs in Nederland, of dit nu een amateur- of een eredivisieclub is, kunnen zonder vrijwilligers niet bestaan. Dat klinkt misschien een beetje hard, en het is ook echt waar. Of het nu trainers, leiders, coaches, barmedewerkers of schoonmakers zijn, voor iedereen is wel iets te bedenken om jouw lidmaatschap, naast het voetballen, ook om kan zetten in een actieve bijdrage.
In het nieuwe seizoen gaan we actief op zoek naar leden en ouders/verzorgers van jeugdleden die in eerste instantie graag hun steentje bij willen dragen in schoonmaak en ook in bardienst. Wij zijn dan vooral op zoek naar nieuwe vrijwilligers die wij om wat voor reden dan ook nog niet hebben kunnen bereiken. We vragen daarom aan jullie om alvast na te denken over welke taak je graag zou willen doen.
De actieve bijdrage verschilt in soort werk en aantal uren, dus er is voor iedereen wat te doen:
– schoonmaak (ongeveer 12 uur per jaar (1,5 uur per 6 weken), 8 keer per jaar
– bardienst (ongeveer 28 uur per jaar (4 uur per 6 weken), 7 keer per jaar
Binnenkort kun je van ons een telefoontje verwachten waarin we samen gaan kijken welke taak het beste bij jou of jullie past, want uiteraard kan het ook een duo-taak zijn met een medelid of andere ouder/verzorger. Voor SVF gaat het er niet om hoeveel je doet, maar áls je maar iets doet. Zo houden we het gebouw en het complex schoon en weet je ook zeker dat je voor, tijdens of na een wedstrijd je in de kantine terecht kan.
We rekenen op jullie!
Groeten,