Vriendenschaar JO11-3 tegen SVF JO11-2

27 Sep 2016 | JO11-2, Pupillen

Op een hele schappelijke tijd en met het zonnetje op ons gezicht zagen we de jongens van Vriendenschaar weer, dit keer op hun terrein in Culemborg.

Het begin van de wedstrijd was nogal twijfelachtig. De jongens bereiken elkaar niet echt en doen aparte dingen met de bal die meer op het effies-veld thuishoren…  Bij enkele spelers loopt de interne frustratie wat op maar ze weten zich te herpakken en gaande weg zien we mooie passes en is SVF meer op de helft van de tegenstanders te vinden. Het doorzettingsvermogen van de jongens wordt beloond door een prachtig doelpunt van Sam in de eerste helft! Wat een geweldige lange benen heeft die jongen toch!

Duncan is een hele waardige vervanger van Stijn (die ondanks zijn gebroken arm onze grootste supporter is langs de lijn!) en bewaakt het doel met zijn leven. Vooral aan het eind van de wedstrijd moet hij nog even aan de bak en doet dat fantastisch!

De verdediging staat sterk met Daniël en Stijn die nergens anders voor gaan, dan voor die bal! Ook Lars blokt de nodige ballen op het juiste moment! In de loop van de wedstrijd lukt het Mika, Sam en Thomas om elkaar beter vinden en zien we dat ze goed kijken en er zo mooi overspel en kansen ontstaan. Koen is de held van het veld en maakt twee prachtige doelpunten! Wat een heerlijk gevoel! Thomas moet met een knieblessure het veld af, dat is even schrikken, maar even later overwint zijn wedstrijdlust het van de pijn. En om het af te maken scoort hij nog even het 4e doelpunt!
Met zelfgemaakte gelukskoekjes van Mika nog in de mond, scoren ze allemaal bij de penalty’s! Klasse jongens! Jullie zijn een top team!

Ook complimenten voor de leiders, Edwin en Stephan, voor jullie rechtvaardige maar zeer positieve en opbouwende feedback langs de lijn! Ze kunnen onze jongens groeien!

Groetjes van Mika en Femke