SVF JO10-1 vlaggen bij FC Utrecht – GA Eagles

16 Oct 2016 | JO10-1, Pupillen

Wij als spelers van team SVF JO10-1 hadden er maanden naar uitgekeken maar vanavond was het dan echt zo ver. Onze leider Arthur van Woudenberg had tijdens de open dag van FC Utrecht geregeld dat wij als team mochten vlaggen voor de wedstrijd FC Utrecht tegen GA Eagles.

Om 17:00 uur moesten we verzamelen met onze ouders bij SVF, daar reden we gezamenlijk naar het stadion van FC Utrecht, bij het stadion aangekomen moesten we ons melden bij de artiesten ingang, daar stond een hele gezellige mevrouw (Nadine) ons op te wachten. Zij gaf ons uitleg wat er allemaal stond te gebeuren en wat wij moesten doen.

Allereerst kregen wij allemaal een wit T-shirt van de SV FC Utrecht-schoffies op deze t-shirts stond ieder zijn eigen naam met grote letters, en wat was het gaaf dat we deze ook zelf mochten houden. Nadine werd bijgestaan door een meneer die aan Sem vroeg van welke club hij fan was, Sem zei dat hij eigenlijk voor Ajax was en moest bijna weer naar huis maar gelukkig maakte de vriendelijke meneer een grapje en mochten we toch met z’n achten naar binnen.

We liepen samen door de gracht rondom het voetbalveld en moesten wachten tot dat de FC Utrecht fans klaar waren met de warming up. Nadat de spelers van het veld liepen kregen wij van diverse spelers van FC Utrecht een High Five!!! En toen mochten wij de heilige grasmat van de Galgenwaard gaan betreden, en dat voelde heel goed!!!

We liepen met 4 vlaggen richting de Bunnik-side maar eerst moesten we met tweetallen met de vlag van de Schoffies op de foto, ik mocht samen met Jurre de vlag vast houden. Sven ging samen met Imre vlaggen, Sem samen met Jari en Dustin als laatste met Beau. Nadat de fotoshoot erop zat mochten we op het veld voor de bunnik side gaan vlaggen. Op het teken van Nadine mochten we de vlaggen laten wapperen, en oh wat vonden de supporters en vooral onze ouders het leuk dat wij daar stonden te vlaggen. Nadat de spelers van FC Utrecht en GA Eagles het veld hadden betreden voor de wedstrijd mochten wij van het veld af en kregen wij nog wat lekkers te drinken en te snoepen.

Wij bedankten Nadine voor de gastvrijheid en de leuke cadeau’s. Wij mochten daarna lekker bij onze ouders gaan zitten op de tribune om de wedstrijd verder te kijken. De wedstrijd was leuk om te kijken vooral omdat FC Utrecht uiteindelijk won met 3-0!!!

Buiten het stadion was het al donker en na het lopen naar onze auto’s gingen we voldaan naar huis. Arthur bedankt voor het regelen van deze onvergetelijke avond!!!

Groetjes Sjors en papa.

svf-jo10-fc-utrecht-1