SVF verwelkomt 8 nieuwe reclamebord sponsoren

23 Aug 2016 | Sponsoren

Afgelopen Zaterdag 20 augustus speelde SVF 1 haar eerste officiële wedstrijd, thuis tegen DEV. Een prima gelegenheid om stil te staan bij het verwelkomen van maar liefst 8 nieuwe reclamebord sponsoren!

De PR commissie heeft met een speciale zomeractie de terugloop van sponsoren weten te keren. In de loop der jaren was er een trend dat sponsoren na vele jaren van sponsoring toch besloten hun sponsoring te heroverwegen. Veel borden waren door wijzigingen van logo’s, verhuizing van bedrijven of bedrijfsovernames ook niet meer up to date.

In overleg met het bestuur is besloten om  een speciaal aanbod te maken, in eerste instantie voor sponsoren die ook nog eens in het clubblad adverteerden. Voor een kleine meerprijs, kregen deze sponsoren een 2e reclame bord langs het hoofdveld, waarbij de opdruk voor rekening van SVF kwam. Veel sponsoren besloten daarom ook hun huidige bord te ‘upgraden’ zodat er meer dan 50 borden ineens konden worden afgenomen bij Omnia, dit leverde weer een flinke besparing op.

Ook voor nieuwe sponsoren is deze zomeractie een aantrekkelijk aanbod gebleken, achtereenvolgens; Vloooer.nl, De Landwinkel, Om4U, Het Oude Raedthuys, Broekhuis Auto’s, Rijnheuvel Advies, Daily Fit en Fortune Koffie, konden afgelopen zaterdag worden onthuld aan het SVF publiek. Waarbij Fortune Koffie en het Oude Raedthuys ook in de kantine van SVF via een (prijs) bord onder de aandacht komen.

Op het eerste veld zijn nog maar enkele plekken beschikbaar, gelukkig hebben we nog een 2e veld, waarvoor inmiddels de eerste sponsoren ook zijn binnengehaald. Deze reclameborden zullen aan beide zijden worden bedrukt zodat ook de vele wandelaars de reclame boodschap zullen waarnemen !

Ook interesse in sponsoring bij SVF?  Mail naar of bel Hans de Ligt 06-53796509

kijk hier voor meer foto’s