SVF JO13-1 tegen DEV Doorn JO13-1

19 Oct 2016 | JO13-1, Pupillen

Ik moest vandaag een verslag schrijven van onze wedstrijd SVF JO13-1 – DEV Doorn JO13-1.

De eerste 10 minuten komen we voor door een goal van Friso van der Graaf, mooi in de korte hoek. Maar gelijk daarna komt DEV met een goede aanval en scoort de 1-1. Er gebeurt daarna nog heel veel aan beide kanten maar er wordt niet meer gescoord in de eerste helft.

In de tweede helft gebeurd er in de eerste paar minuten iets goeds voor SVF, Rick van Leeuwen scoort de 2-1. Maar hetzelfde gebeurd bij DEV een paar minuten later want ze scoren de 2-2.

Daarna gaat het niet zo goed voor SVF want DEV scoort in een korte tijd de 3-2 en de 4-2. Maar daarna zijn er een paar kleine kansen voor SVF maar die eindigen niet in het net.

In de laatste paar minuten, alsof het niet erger kon scoort DEV de 5-2 en is de wedstrijd afgelopen.

Fabian Elbers