Feestelijke onthulling SVF Glossy

19 Sep 2016 | Laatste Nieuws

Zondag 18 september was het dan eindelijk zover, de feestelijke onthulling van de presentatiegids seizoen 2016/2017.

Nou ja, presentatiegids?! Zeg maar gewoon zoals ze dat in tijdschriftenland noemen, een ‘Glossy’

Veel interviews en nuttige informatie voor dit seizoen, zoals het programma van de hogere teams, maar bijvoorbeeld de kaartavonden. Verder prachtige foto’s zowel uit de oude doos als speciaal door Stijl Fotografie gemaakt en onze good old Wim Terwint. Mogelijk gemaakt door een team vrijwilligers van SVF en vorm gegeven door Heleen Verkerk.

Maandagavond 19 september worden de eerste exemplaren huis aan huis in Cothen bezorgd!

Uiteraard krijgen ook alle leden en sponsoren die niet woonachtig zijn in Cothen en aan SVF zijn verbonden een exemplaar en zal hij verkrijgbaar zijn (gratis!) bij ’t Vosje.

Voor degene die hem dan nog hebben gemist, tref je hem zeker aan op plaatsen waar veel mensen en komen zoals in wachtruimten en horeca.

Heel veel leesplezier…. Enne tot snel bij SVF!

Meer foto’s van de uitreiking

glossy

Schrijf je in voor de nieuwsbrief