Delta Sport JO10-1 tegen SVF JO10-1

23 Oct 2016 | JO10-1, Pupillen

Vandaag mochten we weer lekker voetballen. Omdat Jari en Sven er vandaag niet waren hadden we versterking van Dave, Bram en Lucha.

We begonnen erg afwachtend aan de wedstrijd waren niet echt scherp en stonden al snel op een 2-0 achterstand. Net voor rust scoorde gelukkig Lucha de 2-1. In de rust kregen we nieuwe instructies en vol goede moed gingen we weer beginnen. Maar ergens ging het mis en we kwamen met 5-1 achter.

Jan Willem besloot over te gaan op een andere tactiek. Dat bleek een goede zet. Het werd reuze spannend en mede door doelpunten van Bram, mooie passes van Lucha en goede uittrappen van Dustin kwamen we terug tot 6 – 5!!! Met nog vijf minuten tijd wilde beide teams heel graag winnen, maar helaas trokken wij aan het kortste eind. Eindstand 7 – 6.

Het was wel heel erg spannend.  Het was een leuke wedstrijd maar ik had liever gewonnen.

Ik vond het wel fijn dat Dave, Bram en Lucha met ons mee wilden doen.

Groetjes
Sem Zumbrink

Schrijf je in voor de nieuwsbrief