De voorbereidingen van S.V.F. 1 zijn in volle gang

09 Aug 2016 | Laatste Nieuws, SVF 1

De voorbereidingen zijn in volle gang.
Na de deceptie van het vorige seizoen is onze selectie volop met de voorbereidingen bezig.
Ten opzichte van vorig seizoen komen we veel andere namen tegen zowel bij de selectie als de technische staf.
Nieuw zijn:
Technische staf:       Hoofdtrainer Edwin Bakker
Keeperstrainer     Joop     Dijkstra
Leider   Tim Odijk
Assistent scheidsrechter  Joop van Ditmarsch
Stagiage Andre Verbeek
Selectie: Over van A junioren: Sander Botman,Bart van Dijk,Vince Schinkel,Joey van de Bogaard,Stephan Rieff,Rodey van Maurik.
Weer terug op het oude nest:   Kevin Kroon
Is weer blessure vrij:  Niels van den Berg
Vandaag speelde SVF een oefenwedstrijd tegen Rivierwijkers.
Vele namen ontbraken nog door blessure of vakantie: Sander Mocking, Nick van de Geer, Martin Oostveen
Nando Koedam, Sam Odijk, Jeroen de Wit, Damian Schoonderwoerd
Door deze afwezigheid had de trainer het voordeel dat hij een indruk kon krijgen van de nieuwe spelers en spelers die vorig seizoen ook al dicht tegen de selectie aanzaten. Het was een nuttige wedstrijd die precies in de voorbereiding paste. De uitslag was 1-1. Deze uitslag is niet zo belangrijk, maar wel de manier waarop de gelijkmaker tot stand kwam. Niels van den Berg legde de bal van rechts precies bij Roel Barten neer en deze wist met de binnenkant schoen prachtig te scoren.
a.s. weekend speelt SVF een mini toernooi met als tegenstanders-  Aurora, vv Mec en Schalkwijk.
Hierbij speelt SVF vrijdagavond om 19,00 uur haar eerste wedstrijd.
Foto´s van de wedstrijd tegen Rivierwijkers staan in het album.

Wim Terwint